понеділок, 12 лютого 2018 р.

Бурик З.М. ~ Зоряна Бурик: Для вирішення ситуації із ЛАЗом, необхідно відшукати комплексні та складні рішення


Ситуація, що склалась на Львівському автобусному заводі та АТП-1 вимагає швидкого та адекватного вирішення. Серед актуальних пропозицій до вирішення: відновлення меморандуму між Львівською міською радою та ТзОВ «Оптимум фактор», викуп Львівського автобусного заводу у комунальну власність та інші пропозиції.

Справді, за твердженням спеціалістів діяльність заводу ще можна відновити, незважаючи на зруйновані будівлі та частково втрачене майно. ЛАЗ, є загальноукраїнським брендом та володіє неоціненним нематеріальним активом (вартість якого була знецінена під час приватизації)!

Але, чи можемо ми зараз викуповувати майно у приватної структури, чи точніше пов’язаних приватних структур, відносно яких було відкрито низку кримінальних проваджень? У різні часи на підприємстві функціонували такі приватні структури, як : ТзОВ «Сіл-Авто», холдингова компанія ЛАЗ, «Сіті Транспорт Груп», ТОВ «Львівський автобусний завод», ТОВ «Будтехкомплектпостач Груп», ТзОВ «Львівавтокомплектація» та інші.

Нагадаю, що 29 листопада 2001 року Деснянським районним судом було визнано недійсним протокол засідання робочої групи ФДМУ з проведення експертизи підтверджуючих документів при продажу пакету акцій ВАТ «Львівський автобусний завод» розміром 70,41% статутного фонду товариства на комерційному конкурсі за грошові кошти.

Тож, на мою думку, враховуючи усі тіньові схеми навколо Львівського автобусного заводу, доцільно працювати не з порядком викупу нерухомості заводу, а з порядком вилучення активів підприємства у власників, що довели завод до банкрутстсва.

Щодо меморандуму між ТзОВ «Оптимум фактор» і Львівською міською радою, вважаю, що з великою вірогідністю, при перерахуванні заборгованості цьому підприємству працівники ЛАЗу не отримають своїх коштів, оскільки, дане підприємство не є боржником перед працівниками, а основним боржником є ТзОВ Львівські автобусні заводи.

Для вирішення цієї ситуації, на мою думку, необхідно насамперед звернутись до суду (АТП-1) щодо визнання договору передачі боргу між ТзОВ «Оптимум фактор» та ТзОВ «Львівські автобусні заводи» недійсним, оскільки факт передачі коштів ТзОВ «Оптимум фактор» не зафіксовано, окрім того майно заводу на момент укладання такої угоди перебувало під арештом. А після цього скерувати кошти на виплату заробітної плати працівникам заводу за відповідними рішеннями судів!

Немає коментарів:

Дописати коментар